Van der Meulen › ChannelUp

Van der Meulen

Activatie programma Melba toast

Kom jij bij mij op de toast?

De uitdaging

Melba toast is een echte klassieker voor de borreltafel. Alhoewel, het toastje mag dan wel klassiek zijn, wat je er boven op legt kan juist heel eigentijds en verrassend zijn. Tijd om vooral ook de wat jongere consument te inspireren om vaker heerlijk belegde toastje van Van der Meulen te serveren op de borreltafel. 

De oplossing

Wij ontwikkelden het shopper activatie programma “Kom jij bij mij op de toast?”. Enerzijds om consumenten te motiveren elkaar wat vaker uit te nodigen om te borrelen. Anderzijds biedt de campagne veel inspiratie voor eigentijds beleg op je Melba toastje, de Toast Toppers. We ontwikkelden een Toast Truck die door het hele land verschillende winkels (front-store tasting) en events (Libelle Zomerweek) aandoet. Het activatie programma omvat daarnaast ook winkelvloer activaties, second placements en online ondersteuning (in2media).