Unilever › ChannelUp

Unilever

Eindejaar Multi-Brand Activatie

Geef smaak aan de feestdagen

De uitdaging

Bedenk een aansprekend concept voor de 1000 grootste supermarkten waarmee Unilever merken 4 weken lang sfeer en omzet toevoegen in december. Zoek een invalshoek vanuit shopper perspectief waarbij 4 merken (Unox, Knorr, Croma en Calvé) automatisch relevant worden voor gerechten rondom de feestdagen. Stel retailers instaat om de winkel te voorzien van een extra feestelijk uitstraling. 

De oplossing

Het overkoepelend thema “Geef smaak aan de feestdagen” is de paraplu om de vier verschillende merken en assortimenten in combinatie te presenteren. De arrenslee is hét decor voor een sfeervol, winters tafereel. De gratis wenskaarten bij aankoop van 2 producten komen in december altijd goed van pas en vormen een extra incentive voor shoppers om meerdere producten ineens te kopen! Conversie en theater gegarandeerd!