Oliehoorn

Oliehoorn

Introductiecampagne Clean Label

Multichannel, clean & mean!

De uitdaging

Oliehoorn zag al langer aankomen dat de vraag van consumenten naar eerlijk eten veel meer was dan een modegril. Daarom heeft Oliehoorn de afgelopen jaren voortdurend stappen genomen om duurzamer en milieuvriendelijker te produceren. Toen het fundament echt duurzaam genoeg was, vond Oliehoorn de tijd rijp voor de introductie van een nieuwe eerlijke mayonaise: Clean Label.

Onze oplossing

Wegens voorgaand succes, schakelde Oliehoorn wederom een BrainPower Team van ChannelUp in voor de introductie. En dat heeft ze ook deze keer geen windeieren gelegd. Want samen met het team van Oliehoorn zijn we er opnieuw in geslaagd om in relatief korte tijd een ‘clean & mean’ multichannel campagne te ontwikkelen. 

Marco Agema van Friet van Piet, wegbereider van een nieuwe generatie patatbakkers, was een van de blikvangers van deze campagne. Via een combinatie van oude en nieuwe media (film, social, mailing, advertenties, beurs) roept hij collega-ondernemers op om, net als hij, vol te gaan voor 100% Clean Label van Oliehoorn. En met succes, want inmiddels heeft Clean Label een sterke positie verworven.

Meer weten?

Bel Marcel