Neolac Organic › ChannelUp

Neolac Organic

Miffify the brand!

Internationale uitrol Neolac

De uitdaging

Neolac Organic is een merk dat moderne biologische flesvoeding aanbiedt op basis van uitsluitend Nederlandse melk. De producent Ausnutria Hyproca deelde met ons haar ambitie om er een wereldmerk van te maken. En het merk heeft alle potentie hiervoor! Het segment biologische ('organic') kindervoeding groeit sterk en Aziatische moeders zijn dol op de kwaliteit van Nederlandse flesvoeding voor hun baby's en peuters. Aan ons de vraag om het merk een stevig fundament te geven voor de internationale uitrol.

De oplossing

Miffify the brand! Oftewel, Nijntje in de hoofdrol. We hadden een sterke troef in handen, namelijk het Nijntje karakter en alle bijbehorende beeldtaal. Een prachtig uitgangspunt voor de wereldwijde uitrol van Neolac Organic! Immers Nijntje staat ook internationaal voor zaken als puur, vertrouwen, kinderen en Nederlandse herkomst. We zorgden voor een consistent merkbeeld door de gehele verpakkingslijn van een nieuw design te voorzien. Daarnaast hebben we een internationale toolkit ontwikkeld, met daarin een set van online en offline middelen die de landen kunnen inzetten.