Royal FloraHolland › ChannelUp

Royal FloraHolland

Trade event

‘How to grow, where to play’

De uitdaging

Ontwikkel een interactieve beursstand met maximale stand-out voor het introduceren van groeiplatformen als strategische thema’s voor groeikansen in de markt tijdens de Trade Fair Aalsmeer. Kortom, zorg voor een spraakmakende ervaring die automatisch de aandacht trekt en de duizenden bezoekers actief in de sierteelt inspireert en overtuigt dat samenwerking cruciaal is om groei te realiseren. Trade Fair is dé handelsbeurs waar de internationale sierteelt samenkomt, om te netwerken, kennis te delen en inspiratie op te doen. Dit jaar met een record aantal bezoekers.

De oplossing

Vanuit het thema ‘How to grow, where to play’, ervaren bezoekers in 3 etappes de relevantie van het werken met groeiplatformen. Startpunt is een overweldigende visuele weergave van het huidige media- en retaillandschap. Een entree met impact. Daarna volgt een ‘oase van rust’ die ruimte geeft voor een mondelinge toelichting op de strategische thema’s voor groei. Tenslotte komen in een mini-Panorama Mesdag de rijkheid en relevantie van de oplossingen tot leven.

Vanuit conversie heeft deze aanpak heel effectief gewerkt: meer dan 50% bezoekers en ruim 2x zoveel inschrijvingen voor de Masterclass dan vooraf ingeschat! Royal Flora Holland spreekt van een spraakmakend en succesvol evenement; ‘The Talk of the Trade Fair 2017’.