Vrumona › ChannelUp

Vrumona

Activatie Sourcy tafelwater

Het water dat je nu ook thuis op tafel zet!

De uitdaging

Wie regelmatig uit eten gaat, is de prachtige fles Sourcy vast niet ontgaan. De moderne designfles is een echte blikvanger! Na het succes in de horeca is Vrumona klaar voor de volgende stap: Sourcy als leider binnen retail en daarmee Spa van haar troon stoten! Om de consument meer keuze te geven, is Sourcy water met smaak geïntroduceerd. Guess what? Het wordt als het lekkerste water met smaak beoordeeld! Beter dan Spa!

Om zich te onderscheiden van de concurrent, benadrukt Vrumona drie elementen: smaak, herkomst en design. Het lekkerste water uit Nederlandse bronnen in een stijlvolle fles! Goede USP’s! Nu nog meer shoppers trekken en meer verkoop stimuleren! Hoe? Laat dat maar aan ChannelUp over!

Onze oplossing

In de horeca staat altijd een prachtige fles Sourcy met heerlijk Hollands water op tafel. Waarom niet thuis? Daarom creëerde ChannelUp een campagne om mensen te motiveren om bij het diner Sourcy op tafel te zetten. Ook verfrissend bij andere gebruiksmomenten thuis. Lekker voor bij de koffie, naast de borrel of tijdens de BBQ. Sourcy is het water dat je op tafel zet!

Deze occasions zijn verwerkt in de instore activatie die terugkomen op relevante touchpoints in de path to puchase. Zo wordt de shopper op ieder moment van de shoppingtrip geconfronteerd! Het hele jaar door…