ECOstyle

ECOstyle

Doe het ECOstyle

De kracht van brand love en shopper value

De uitdaging

In de regel is het zo, dat de invloed van het merk afneemt hoe dichter de shopper bij de aankoopbeslissing komt. In de winkel en op het schap zijn er immers vele factoren die de keuze van de shopper beïnvloeden. De plek op het schap, een leuke actie van de concurrent.

Daarom steekt ECOstyle voor de segmenten gazon, onkruidbestrijding, slakken & mieren en moestuin veel tijd en moeite in het informeren en verleiden van shoppers op de winkelvloer. Maar waarom moet men dan juist de producten van ECOstyle hebben?

Onze oplossing

Natuurlijk hebben we samen met ECOstyle een activatieplan gemaakt. Voor elk segment zetten we slimme tools in die shoppers op de winkelvloer beïnvloeden. Dat gaat van shop-in-shop tot actiedisplay en schapcommunicatie. Maar ECOstyle heeft nog een sterke troef in handen. Want, waarom zou je niet voor ecologisch verantwoord tuinieren kiezen als het net zo effectief is?

De merknaam ECOstyle is als het ware een aankoopmotief. Met het thema 'Doe het ECOstyle' zeggen we tegen consument en shopper: doe het ecologisch, gebruik ECOstyle producten. Met deze boodschap zijn we op TV gegaan. Bovendien is het thema het verbindende element geworden tussen alle activiteiten in de verschillende segmenten. En zo bouwen we ook gelijk aan een sterker merk.

Meer weten?

Bel Marcel