Ontbijtseminar met Phil Barden - Woensdagochtend 4 oktober - Spaces Zuidas › ChannelUp

Ontbijtseminar met Phil Barden - Woensdagochtend 4 oktober - Spaces Zuidas

Ontbijtseminar met Phil Barden - Woensdagochtend 4 oktober - Spaces Zuidas

Onderbewuste motivaties sturen 95% van onze dagelijkse beslissingen en activiteiten. Phil Barden begrijpt dit als geen ander, hij legt het uit en laat tijdens dit ontbijtseminar zien HOE dit inzicht gebruikt kan worden om de effectiviteit van (shopper) marketing te vergroten.

Phil Barden is auteur van Decoded, de absolute bestseller op het gebied van decision science! Een fascinerend boek dat onthult hoe het menselijk brein echt werkt. Hij weet als geen ander een brug te slaan tussen shopper marketing en gedragspsychologie. 

Het boek geeft praktische handvatten vanuit een wetenschappelijk raamwerk en beschrijft onder meer hoe aankoopbarrières gemakkelijk kunnen worden weggenomen.

Tijdens het seminar zal Phil Barden antwoord geven op vragen als:

  • Welke rol speelt onze ‘autopilot’ als gatekeeper voor marketing en communicatieboodschappen bij aankoopbeslissingen in retail?
  • Wat is het belang van impliciete codes en signalen (‘cues’) in het sturen van aankoopgedrag en aandacht trekken van consumenten?
  • Waarom bieden inzichten vanuit decision science nieuwe kansen voor (shopper) marketing?
  • Hoe lost het perspectief van framing tegenstrijdige discussies tussen marketing en sales vanzelf op?
  • Waarom is occasion based marketing een extreem krachtig platform voor strategie, innovatie en dus waardecreatie?
  • Hoe is gedragsverandering te realiseren door de context waarin producten worden verkocht te veranderen in plaats van de mindset van consumenten?
  • Waarom moeten impliciete doelstellingen het uitgangspunt zijn voor communicatie en activatie oplossingen in de shopper journey?
  • Hoe worden touchpoints effectieve ‘decision interfaces’ ofwel hoe verander je consumenten van passieve waarnemers naar actieve beslissers?
Impliciete cues van de "autopilot" sturen aankoopgedrag naar voorkeursmerken op het bierschap
Impliciete cues van de "autopilot" sturen aankoopgedrag naar voorkeursmerken op het bierschap

Het is onze overtuiging dat we met deze expertise brand en shopper strategie, campagnes en communicatie samen nog veel effectiever kunnen maken. Een benadering waarbij we vertrekken vanuit inzichten (wisdom) en dit als fundament gebruiken voor creatie en communicatie: the magic! Daarom hebben we Phil uitgenodigd.

Je bent van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. Het aantal beschikbare plaatsen is beperkt, dus wees er snel bij! Als je dit unieke inspiratie ontbijt niet wilt missen, meld je dan voor 19 september aan.

Datum 4 oktober 2017
Duur  8:00-10:00 uur – ontbijt staat klaar!
Locatie Business Lounge Spaces Zuidas, Barbara Strozzilaan 201, Amsterdam
Parkeren Garage Spaces (ondergronds of parkeerplaats nabij)
Kaarten Gratis, maximaal 2 per organisatie

Ja, interessant. Ik ben erbij!
  •  
  • Ik neem mijn collega ook mee!