3de ChannelUp Inspiratie Ontbijtseminar: De impact van packaging op shopgedrag › ChannelUp

3de ChannelUp Inspiratie Ontbijtseminar: De impact van packaging op shopgedrag

3de ChannelUp Inspiratie Ontbijtseminar: De impact van packaging op shopgedrag

Wat is de invloed van verpakkingen op het keuze- en koopgedrag van shoppers?

Ontdek interessante nieuwe inzichten van onze gastspreker professor Babiloni van de universiteit van Rome (en tevens eigenaar van onderzoeksbureau BrainSigns). Hij zal de laatste bevindingen uit neuro-onderzoek op het gebied van verpakkingen met ons gaan delen. Natuurlijk gaan we ook direct kijken hoe we deze inzichten en kansen  kunnen toepassen binnen shopper en brand marketing.

Dit keer organiseren we ons ontbijtseminar in samenwerking met Smurfit Kappa vanuit hun indrukwekkende Global Experience Centre in Amsterdam. Het is zeer de moeite waard om de laatste internationale innovaties op het gebied van verpakkingen vanuit het perspectief van shoppers te ervaren. Door het bezoeken van ons ontbijtseminar heb je de kans om hier gelijk een kijkje te nemen!

De verpakking is misschien wel het belangrijkste en tegelijk minst gebruikte instrument van shopper marketeers. Dat terwijl de verpakking vaak het enige touchpoint is dat je hebt om shoppers te beïnvloeden. Maar we moeten verder denken dan de primaire verpakking zelf. We kijken bijvoorbeeld ook naar de impact van shelf ready packaging en best practices in winkelvloer displays. Bovendien speelt technologie gekoppeld aan verpakking een steeds grotere rol.

Dit derde ontbijtseminar van ChannelUp biedt volop inspiratie voor shopper marketeers, brand managers en packaging managers.

Mis het niet, vol is vol!

Datum Donderdag 13 september 2018
Duur  8:00-11:00 uur – ontbijt staat klaar!
Locatie Smurfit Kappa Global Experience Centre, Evert van de Beekstraat 1 - 106, Schiphol
Kaarten Gratis, maximaal 2 per organisatie

Ja, interessant. Ik ben erbij!
  •  
  • Ik neem mijn collega ook mee!