ChannelUp geeft nieuwe boost aan trade en shopper marketing door integratie met in2media en Friks › ChannelUp

ChannelUp geeft nieuwe boost aan trade en shopper marketing door integratie met in2media en Friks

ChannelUp geeft nieuwe boost aan trade en shopper marketing door integratie met in2media en Friks

27/09/2018

Zoals je wellicht weet, maakt ChannelUp deel uit van de JUNCTION Creative Group. De groep, die nu nog opereert met verschillende labels, gaat verder onder één naam. De aanleiding hiervoor is de integratie met in2Media, sterk in social media en content marketing, en Friks dat uitblinkt in webdevelopment, platformtechnologie en online marketing. Zo ontstaat een powerhouse dat ook trade en shopper marketeers beduidend meer waarde biedt.

De naam ChannelUp gaat verdwijnen, maar onze expertise blijft. Sterker nog, onze nieuwe naam JUNCTION Creative & Digital Agency is het startsein om trade- en shopper communicatie een nieuwe boost te geven en naar het ‘next level’ te brengen.

Strategie, creativiteit, media & technologie

Al enige tijd merken we dat er een groeiende behoefte is aan omni-channel oplossingen. Datadriven shopper marketing, mobiel als shopping tool, virtuele shopping omgevingen, clicks & bricks integratie; dit type vraagstukken vragen om een andere benadering. Om succesvol te zijn, moeten strategie, creativiteit, technologie en media meer en meer versmolten raken. En dat is precies waar JUNCTION Creative & Digital Agency voor staat.

Online en social

Zoals je weet, gedragen shoppers zich steeds meer als een bal in een flipperkast. Er zijn steeds meer touchpoints beschikbaar om shoppers te raken en te beïnvloeden. Deze extra touchpoints zijn vooral online en op social media te vinden. Ze bieden de mogelijkheid om meer data over shoppers te verzamelen en ze steeds persoonlijker te benaderen. JUNCTION Creative & Digital Agency heeft straks alles in huis om hier oplossingen voor te bedenken en te ontwikkelen.

Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van onze eigen content divisie, die gespecialiseerd is in ‘instant creativity’. Met eigen social media experts, fotografen, videografen  en copywriters is het mogelijk om ‘a la minute’ te reageren op kansen die zich voordoen. En als er voor shopper solutions databases of technologische tools nodig zijn, kan dat door een van onze experts worden begeleid en mogelijk in eigen huis worden gerealiseerd.

Technologie in de retailomgeving

We zijn straks nog beter uitgerust om in te spelen op de veranderende wensen en eisen van de omni-channel shopper. Maar ook voor trade communicatie speelt technologie een groeiende rol. Zo ontwikkelen we nu al een tool voor de buitendienst van een van onze opdrachtgevers waarmee displays en POS materiaal virtueel in de winkel gepresenteerd kunnen worden.

Meer informatie

De integratie en naamswijziging zal begin 2019 geëffectueerd worden. De nieuwe organisatie bestaat uit ruim 70 professionals. Je vertrouwde contactpersonen veranderen niet en ook onze adressen in Leeuwarden en Amsterdam blijven hetzelfde.

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt of meer wilt weten over de extra mogelijkheden die wij je te bieden hebben. Neem vooral contact met ons op. Wij hebben er ontzettend veel zin in om trade en shopper marketing samen met jou een nieuwe impuls te geven.

Team ChannelUp